Prispevki

Modul z 8×8 LED I2C matriko HT16K33

Uvod

Zabaven način za izdelavo majhnega zaslona je uporaba 8×8 matrike ali 4-mestnega 7-segmentnega zaslona. Te matrike so “multiplexirane” – za nadzor 64 LED diod potrebujete 16 pinov. To je veliko pinov, zato so na voljo gonilniki čipov, kot je MAX7219, ki vam omogočajo nadzor matrike, vendar pa je potrebna veliko ožičenja in zasedajo veliko prostora. Kaj pa, če bi lahko nadzorovali matriko brez veliko ožičenja? Tu nastopijo ti čudoviti dodatki za LED matrike.

 

Matrike uporabljajo gonilnike s stalnim tokom za izjemno svetle in enakomerne barve, 1/16 korakov zatemnitve zaslona, vse preko enostavnega I2C vmesnika. Zabaven način za izdelavo majhnega zaslona je uporaba 8×8 matri.

KS0336 (3)--.jpg

Značilnosti

  • 8 vrstic in 8 stolpcev LED matrike

  • Krmiljenje s čipom HT16K33

  • Dostop do I2C komunikacijskih pinov

  • Zavzame manjši število IO vrat mikrokrmilnikov

  • Enostavna povezava in na voljo za nadaljnje eksperimentiranje

  • ts

Parametri

  • Velikost: 8 vrstic x 8 stolpcev

  • Krmilni čip: HT16K33

  • Vmesnik: I2C komunikacija

  • Uporaba IO vrat: Zavzame manjši število IO vrat mikrokrmilnikov

  • Enostavna povezava in na voljo za nadaljnje eksperimentiranje

Razporeditev pinov
Pinouts.jpg

Povežite napravo
Povežite pin SCL na analogni pin A5, pin SDA na analogni pin A4; Povežite pin VCC na 5V pin, pin GND na GND pin.

KS0064.jpg

Programska koda

Spodaj je primer programske kode, ki jo lahko naložite v Arduino IDE
				
					#include 
#include "Adafruit_LEDBackpack.h"
#include "Adafruit_GFX.h"
#ifndef _BV
#define _BV(bit) (1<<(bit))
#endif
Adafruit_LEDBackpack matrix = Adafruit_LEDBackpack();
uint8_t counter = 0;
void setup() {
  Serial.begin(9600);
  Serial.println("HT16K33 test");
  matrix.begin(0x70);  // pass in the address
}
void loop() {
  // paint one LED per row. The HT16K33 internal memory looks like
  // a 8x16 bit matrix (8 rows, 16 columns)
  for (uint8_t i=0; i= 16) counter = 0;  
}
				
			

Opomba:
preden naložite kodo, morate knjižnico postaviti v mapo “libraries” v vaši Arduino mapi.
V nasprotnem primeru kode ne bo mogoče prevesti (compile).

Kode knjižnic: povezava

 

Rezultat

Končali ste z žično povezavo in vklopili napajanje, naložili kodo na UNO ploščo in na dot-matrix zaslonu boste videli prikazano sliko.

 

KS0336-2.jpg

Viri

YouTube

Košarica
Facebook X Instagram linkedin